Vill du jobba digitalt?

Det har dröjt onödigt länge, men nu är även företagsadministrationen i snabb takt på väg att digitaliseras. Alla har vi väl fått pdf-fakturor på mejlen tidigare också, men nu är det hög tid att hela din bokföring blir digital. Men fastna inte i ineffektiva och/eller olagliga rutiner. Vi har utvecklat ett koncept som både uppfyller lagens krav och dina och våra krav på effektivitet.

Vårt upplägg

Lika bra att säga det direkt: Vårt upplägg för e-bokföring är ganska hårt styrt. Det är det för att vi ska kunna ge dig ett attraktivt pris och en effektiv hantering. Vill du jobba på annat sätt så går det också bra, men då gäller våra ordinarie villkor och priser (se ”Traditionell bokföring”).

Fasta priser!

Följer du vårt upplägg så betalar du 1 500 kr i månaden för den första anställda i företaget, dvs du själv. Sedan lägger vi på en tusenlapp för varje anställd upp till fem och därefter 750 kr per anställd. Enkelt, billigt och lätt att förstå!

Vad ingår?

I korthet: Det mesta. Löpande bokföring, moms- och arbetsgivardeklarationer, kontrolluppgifter, rapportering till myndigheter och pensionsinstitut, bokslut och deklaration. Betalningar om du vill. Och inte minst ingår samma professionalitet som vi erbjuder i vårt traditionella koncept. Förväxla oss inte med anonyma tjänster för maskinell bokföring!